29 Temmuz 2010 Perşembe

Hayata Dair Garipliklerim




Bilmiyorum Sizde De Oluyor mu ?
Şuana Kadar Çok Garip Şeyler Sezdim Ben..

* Bir Ufak Yaprak Parçasını Bile Havaya Bırakınca Yere Düşerken Nasıl Da Oluyor O Tonlarca Ağırlığında Olan Uçaklar Nasıl Uçabiliyor ?

* Aynı Şey Gemiler İçinde Geçerli.Nasıl Oluyor Da Batmıyor ?

* 29 Temmuz 2010 İtibari İle Bankada Çalışan Kadınların Hepsinin Güzel Olmadığını Farkettim..

* Lise De Matematik Dersimi 5 sene Sonunda Verebildim..

* Kastamonu'ya Her Gidişimde Bahçenin En Altındaki Erik Ağacının Gölgesinde Sigaramı İçer,İzmaritini Dikenlerine Takarım..Bunu Her Gidişimde Yaparım.

* Eğer Ki Bir Şarkıya Tutulmuşsam,Onu Artık İçim Sıkılıncaya Kadar Dinlerim..Bu Durumdan En Çok Şikayetçi Olan Şüphesiz Ki Abim..

* 21 Senelik Hayatım Boyunca Sadece 1 Kıza Gidipte Arkadaşlık Teklif Edebildim.. Bilmiyorum Ama Bir Türlü Beceremiyorum. Msn,Face Cart Curt Olayında Bülbül Gibiyim.

* Yemek Konusunda Üstün Bir Başarım Var Nedense..Dayım Hariç Rakiplerimi Bekliyorum.

* Geçen Günlerde Hurdacı Arabalarının Yerini Minibüslere Bıraktığını Farkettim.Bundan 50 Yıl Sonra Tepesinden Büyük Bir Mıknatıs Sallandırılmış Bir Helikopterlerle Gezmelerine Pek Şaşırmam.

* Bir Gün Bir Mucize Olucakta Bende Filmlerdeki Gibi Sihir Yapacağıma İnanıyorum. Sanırım Bu İnanç Ölene Kadar İçimde Olucak.Ama Bigün Yapıcam Görüceksiniz.

* Alaturka Tuvaletlerde İşimi Göremem.Nedeni İse Küçüklüğümden Beri O Karadelik'ten Bir Canavar Çıkacak Korkusu. O Yüzden Tercihim Her Yerde Alafranga'dır.


* Beylerbeyinde İkamet Ederken Bahçedeki En Güzel Erik Veren Ağacın Bi Dalına Küçük Bir Tahta Çakmıştım. Nasıl Da Beynime Kazımışsam Sadece Ufak Tahta Parçası İle Kendime Ağaç Ev Yaptım Sanardım.

* " Eternal Sunshine Of The Spotless Mind " Adlı Filmi Hala İzleyemedim. Özür Dilerim.

* Küçükken Öpüşme Sahnelerinde Sürekli Gözümü Kapardım Ayıp Diye. Şimdi İse Aksine Açıp Dikkatlice Bakıyorum Benim Kadar İyiler Mi Diye... ( Götüm Nasıl Da Kalktı Bak )

* Serbest Meslek Terimini Hala Bilmem.. Cem Yılmaz'ın Anlattığı Gibi Değil Mi Lan ?

* Süt İçtikte Boyumun Uzayacağını Sanardım. Zamanında 1 Litre Sütü İçip Kustuğumu Da Bilirim..Tamam Süt İçmek Uzatıyo Ona Lafım Yok. Garipliği Zaten Bu.. Neden Süt ?

* Trilyar Teriminin Olmadığını Daha Yeni Öğrendim Ben. Olum Trilyondan Sonra Trilyar Gelmiyomuydu :(

* Küçükken Pilot Olmayı Hayal Ediyodum.. Şimdi O Hayallerimle Uçuyorum Ve Kendimin Pilotuyum.

* Saat 00:00'dan Sonra Mezarlıktan Geçerken Gözlerimi Kapardım. Ulan Bakıyorum Da Ömer İçin Aynı Şeyler Yok. Adam 10 Yaşındayken Aç Gibi Mezarlıklara Bakıyodu. Ben Ne Boktan Bi Herifim Lan.

* Ha Birde Şunu Farkettim. Benim Kalbim Acıyor Lan.. Sebebi Bildiğim Şeymidir ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder