13 Temmuz 2010 Salı

Önsöz

Başlığa Bu Arada "Önsöz" Adını Verdim.Eee Aslında Olması Gereken De Bu Değil Mi? Her Kitabın En Baş Sayfasında Vardır Bu.Ve Genelimiz De Okumaz Elbet..Neyse Canınızı Sıkmadan Giriyorum Kelimelerime.Bu Makale De Söz Veriyorum Ciddi Olucam...

Hobarey.( Baştan Sıçtık )
Şimdi Bu Blog'u Açma Nedenim Dolu Diyebilirim.
Ne Bilim Facebook'ta Fazla Görülememe Nedenim,Yaptığım Esprilerin Hafıza'da Kalmama Nedenleri,Kaydettiğim Bazı Şeylerin Bir Wordpad Dosyası İçerisinde Kaybolup Gitmesi,Beni Bolca Tanıyıp Ne Mal Olduğumu Daha İyi Bilmeniz,Bir Önceki Madde’deki Gibi Olan Şakalarımın Ne Gibi Boyutlara Ulaşabileceği Ve Bunun Gibi Saçma Sapan Nedenler İşte...Unutmadan Turizm Hakkında Birçok Da Şey Eklicem.
Böyle Kaybolup Giden Şeyleri Bir Daha Arıyıp Bulamamaktan Nefret Ederim. Sanırım Bu "Ultradoublesupersikimsonik" Blog Derdime Derman Olucak.
Şimdi Ben Onları Buraya Yazarım,Belli Süre İçinde Kaybolmaz Umarım..
Neyse Her Önsöz Gibi Sıkıcı Bir Bölüm Yarattım.Yupppiii!!!
Umarım Gelecek Zamanlarda Yazdığım Veya Paylaştığım Birçok Şeyden Mahrum Kalmaz,Hoşca Vakitler Geçirirsiniz Ve Bilhassa Bana Olan Hayranlığa Bağlı Endorfinleriniz Bolca Çalışır..

Sağlıcakla Kalın.

* Puniluiz alberto de marco ferreira juan antonio salmeron de la piedra abuchi gabhai egho digodhi el habib-i valla pimaye ül-iznik...
-amen-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder